MAZZEL HUIZEN

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 2178 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Mazzel Huizen. Meer weten? Ontdek meer

19 jun 2026 om 20:39 Eten was erg lekker, shoarma, spareribs, pasta.. Communicatie ook top, vantevoren zelfs nog even gebeld voor afhalen.
15 jun 2026 om 20:15 Weer heerlijk gegeten. Netjes volgens afspraak bezorgd, goed verpakt en lekker van smaak. Aanrader!
14 jun 2026 om 18:33 Zeer goed warm aan gekomen Goed van smaak Een aan rader
8 jun 2026 om 0:20 Smaakt heerlijk
7 jun 2026 om 22:21 Heerlijk
6 jun 2026 om 21:49 Het smaakte lekker. De bakjes waren op de zijkant in de tas gelegd. Niet handig want dan gaat het lekken….
31 mei 2026 om 23:18 lekkere spareribs
28 mei 2026 om 5:58 Het was zo als ik gewend ben van ze. De sparips zijn super en kan niet beter. Heb echt genoten er van.
26 mei 2026 om 16:10 Het was 2e pinksterdag, ik bestelde spareribs om even voor 19 uur en na 20.15 bezorging. In de tussentijd al even gebeld. Slecht Nederlandse sprekende dame kon mij alleen zeggen dat het al met de chauffeur mee was. Bij drukte, meer personeel beschikbaar!
25 mei 2026 om 23:17 eten heeft heel lang geduurd besteld en 2 uur later pas gekregen,duurt wel heel lang.
23 mei 2026 om 8:54 Grootte porties prima prijs goed verpakt en nog lekker ook
22 mei 2026 om 1:09 goed gegeten!