Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Mazzel Huizen. Meer weten? Ontdek meer
Laurens
19 jun 2026 om 20:39
Eten was erg lekker, shoarma, spareribs, pasta.. Communicatie ook top, vantevoren zelfs nog even gebeld voor afhalen.
Peter
15 jun 2026 om 20:15
Weer heerlijk gegeten. Netjes volgens afspraak bezorgd, goed verpakt en lekker van smaak. Aanrader!
Peter
14 jun 2026 om 18:33
Zeer goed warm aan gekomen
Goed van smaak
Een aan rader
Paulo
8 jun 2026 om 0:20
Smaakt heerlijk
N
7 jun 2026 om 22:21
Heerlijk
Tanja
6 jun 2026 om 21:49
Het smaakte lekker. De bakjes waren op de zijkant in de tas gelegd. Niet handig want dan gaat het lekken….
Jan
31 mei 2026 om 23:18
lekkere spareribs
Dennis
28 mei 2026 om 5:58
Het was zo als ik gewend ben van ze. De sparips zijn super en kan niet beter. Heb echt genoten er van.
familie
26 mei 2026 om 16:10
Het was 2e pinksterdag, ik bestelde spareribs om even voor 19 uur en na 20.15 bezorging. In de tussentijd al even gebeld. Slecht Nederlandse sprekende dame kon mij alleen zeggen dat het al met de chauffeur mee was. Bij drukte, meer personeel beschikbaar!
CKRANT
25 mei 2026 om 23:17
eten heeft heel lang geduurd besteld en 2 uur later pas gekregen,duurt wel heel lang.
Tim
23 mei 2026 om 8:54
Grootte porties prima prijs goed verpakt en nog lekker ook